جسته گریخته

گویا کارکنان پست کانادا مجبور به شکستن اعتصابشون شدن در نتیجه من پیشبینی می کنم مدیکال های ما که مدتهاست سفیر و سرگردان در ادارۀ پست باقی مونده تا آخر هفته به دستمون برسه (آخر رویا پردازی مثبت و تجسم خلاق)  😉 😉

براساس تصمیمات جدید ادارۀ مهاجرت قاعدتا باید نتیجه گیری کرد که شرایط به نفع منتظران در حال تغییره یعنی با یک حساب سر انگشتی از جون 2010 تا جون 2011 حداکثر 29000 مین اپلیکنت رو می خواستن پذیرش کنن که حدودا 13500 رو گرفتن  از جون 2011 تا جون 2012 حداکثر می خوان 14500 مین اپلیکنت رو پذیرش کنن که اگر از الگوی سال قبل پیش بره احتمالا بتونن حدودا 6500 مین اپلیکنت رو  بگیرن یعنی اینا باید از جون 2010 تا جون 2012 روی هم بیش از 200000 نفر رو گرفته باشن
این جا دقیقا لحظه ای که من گیج میشم
اول اینکه ازاین 200000 نفراسکیل ورکر در 2 سال یعنی مین اپلیکنت یا مین اپلیکنت به همراه خونواده هاشون ؟ اگر مین اپلیکنت به همراه خونواده هاشون باشه که من بیشتر این احتمال رو میدم در نتیجه ترافیک همچنان سنگینه !
دوم اینکه آیا ممکنه طی یک بخشنامۀ نا نوشته برای جذب مهاجر از ایران سد ایجاد کنن ؟ (به نظر من اعداد و ارقامی که اعلام کردن و بابای دریا هم در پست قبل کامنتی در این رابطه گذاشت مشکوکه )

به هر شکل باید منتظر موند و دید – راستی این ماه یکی از دوستان که همسرش پزشک متخصصه و عملا شغلش همواره در لیست مشاغل کانادا وجود داره 2 سال شد که از فایل نامبر 2 شون گذشت و دریغ از کوچکترین خبری …

9 نظر برای “جسته گریخته

  1. News Release
    Changes to economic immigration programs will help further reduce backlogs and improve wait times
    Ottawa, June 24, 2011
    بنابراین فقط منتظر مدیکال باشید.
    درود بر شما

  2. بازتاب: links for 2011-06-28 « قارانقوش پرنده مهاجر

  3. با سلام ،دوست خوبم یکسال از ورود ما به تورنتو می گذرد و مدتی قبل ازمهاجرتمان به کانادا با ایجاد یک وبلاگ مهاجرتی دست به قلم شدیم .پس از ورود به کانادا به فکر ایجاد و راه اندازی یک بیزینس شخصی افتادیم .با توجه به محبت شما دوستان در این مدت و احساس عمیقی که بصورت مجازی بین خودمان و شما احساس میکنم این دلگرمی ایجاد شد تا به فکر ایجاد یک وبسایت خبری مهاجرتی باشم به این کار بعنوان یک بیزینس شخصی نگاه میکنم و به همین دلیل به کمک شما بسیار نیازمندم حمایت شما از وبسایت به انواع مختلف می تواند اتفاق بیافتد و این حمایت یعنی پا گرفتن نهال بیزینسی کوچک ما در تورنتو و در نهایت کمک متقابل به هموطنانمون…..واما شما از چه راههایی میتونید کمکمون کنید :
    -1در اولین قدم لینک وبلاگ ما را با ادرس جدید وبسایت headlinepress.caعوض کنید اخه ما دیگه اینجا نمینویسیم و داخل خود وبسایتمون وبلاگ داریم که ادامه راه رو اونجا مینویسیم2- اگر وبلاگ ندارید ادرس ما رو به دوستان خودتون بگید تا ما منبع خبریشون بشیم و برای کسب اخبار به ما رجوع کنن3- مهمترین کاری که برای ما میتوانید انجام بدهید اینه که خودتون و یا دوستانی که دارای بیزینس در ایران و یا کانادا هستند به وبسایت ما تبلیغ بدید در ضمن برای افرادی که در ایران هستند با شرایط خیلی راحتی تبلیغات انجام خواهیم داد و پرداخت مبلغ هم بصورت ریالی خواهد بود.برای دوستان کانادا سیستم پرداخت اینترنتی امن بصورت paypal محیا می باشد که کاملا امن و سکیور بوده و توسط شرکت مذکور بیمه و گارانتی گردیده است4- به دوستانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارن میتونین ادرس وبسایت ما رو بدین تا از اطلاعاتش استفاده کنن5- در وبسایت ما در قسمت تماس با ما میتونین به صفحه فیس بوک ما بروید و like بزنید برامون و در توییتر کلید follow را برامون بزنید و فیس بوکتون اد کنین6- میتونید از صفحه یوتیوب وبسایت ما دیدن کنید و پیشنهاداتون رو برای گذاشتن فیلمها بگیدو نظر بدید و فعالش کنید 7-عکسهاتون و فیلمهاتون را برامون بفرستید تا با نام شما براتون نمایش بدیم8- شما می توانید منابع خبری خود را تغییر داده و جهت کسب اخبار وبسایت ما را مرجع خبری خودتان کنید .
    منتظر حمایت شما هستیم ما را دراین راه یاری کنید .
    دوستون داریم و بهتون فکر میکنیم
    رضا و سان شاین

  4. سلام مجدد مامان دریا
    اول از همه از بابت وقتی که برای راهنمایی من گذاشتین خیلی متشکرم. اگر راستش را بخواهید از روزهای اول که ما نوشته های شما رو مطالعه میکردیم به فکر اقدام برای آمدن به روش شما افتادیم، ولی فکر کردیم این تابستان کارهای مهاجرت به ثمر میرسد ولی همانطور که شما بهتر میدونین معلوم نیست کی به ثمر برسد.
    البته ما در دسامبر 2009 درخواست -اسکیل ورکر فدرال- رو فرستادیم، ولی هنوز -رسیود بای ویزا آفیس- هستیم. در ضمن یک پسر یازده ساله دارم که به کلاس پنجم میرود و یک دختر هشت ماهه که خیلی دوست دارم اونجا زبان باز کنه.
    به همین دلایل تابستان امسال برای ویزای توریستی خودم و بچه ها اقدام کردیم ولی هنوز جواب نیومده. اگر ممکنه من رو راهنمایی کنین، که اگر به ما ویزا دادند و ما اومدیم، از چه طریق میشود ویزا رو تمدید کنیم تا حداقل پسرم در آنجا کلاس پنجم را بخواند حتی مدرسه خصوصی، و در مرحله بعد آیا راهی برای گرفتن ویزای کار برای همسرم هست که شاید اون هم بیاید کانادا ولو استانهای دیگر.
    با تشکر شهره

    • سلام شهره جان
      انشاء الله که ویزا رو می دن – برای تمدید از 2 راه میشه اقدام کرد : 1- آنلاین از وبسایت cic (ما از این روش اقدام کردیم )
      2- ارسال فرم ها بصورت دستی (پست)
      اگر دلیلتون برای تمدید افسر رو قانع کنه براحتی تمدید می کنن – اگر کانادا باشن راحتتر می تونن کار پیدا کنن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.