من ُمردم

وقتی شرافت را قربانی مصلحت کردم
وقتی شجاعت را قربانی ترس کردم
وقتی معامله کردم
وقتی سانسورکردم
وقتی استاندارد شدم
وقتی مسلط شدم
وقتی بی اعتماد شدم
وقتی شلاق قضاوت رو زدم

خیلی وقته که من ُمردم

خیلی وقته
خیلی وقته
خیلی وقته

4 نظر برای “من ُمردم

  1. بسيار زيبا بود مامان درياي عزيز، راستش مطمئن نيستم كه كامنت هاي من رو روي پست هاي قبلي تون دريافت كردين يا نه. چون ظاهرا نه تاييد شدن و نه پاسخي براشون گرفتم. به هر حال اميدوارم مشكل تكنيكي در كار نباشه.
    شاد و پيروز باشيد.

    • سلام سندباد عزیز و گرامی‌

      از بابت دیر تایید کردن کامنتها صمیمانه معذرت می‌خوام از لحاظ روحی‌ گاهی بهم میریزم این چند روز از همون روزها بود – ممنون از لطفتون – جهت عذر خواهی در وبلاگتون خدمت خواهم رسید

    • سلام آقای دکتر
      چقدر لطف کردین که خبر دادین – خیلی براشون خوشحالم و برای شما هم چون به زودی مدیکال شما هم می رسه و انشاءالله مال ما هم – سلام فراوون برسونین

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.