یک تجربه ی تصادفی

حدودا 1 ماه پیش در یک شب بارانی سرچهارراه زمانیکه چراغ راهنمایی زرد بود به علت ایست ناگهانی ماشین جلویی یک تصادف برای ماشین ما پیش میاد .

همونطور که قبلا گفته بودم شوهر خواهرم افسر پلیسه به همین دلیل بلافاصله همسرم بهش زنگ میزنه و توضیح میده که من مقصرم وتصادف جزئیه (سپر عقب ماشین جلویی کنده شده بوده و کاپوت ماشین ما هم یکم قوس برداشته بوده ) چکار کنم و اون هم میگه بهتر که باهاش کنار بیای چرا ؟

1- مقصری وپلیس حدودا 250 دلار جریمه ات می کنه

2-در سابقه ی ماشینت تصادف درج میشه و برای فروشش به مشکل برمی خوری در حالیکه این تصادف جزئیه و عملا ماشین صدمه ندیده

3-اگر تصادف رو اعلام کنی بیمه هزینه تعمیرات رو میده ولی سال بعد که بخوای ماشین رو بیمه کنی حداقل ماهی 75 دلار بیمه ات گرونتر میشه  ! !

به همین دلیل همسرم تصمیم میگیره که با راننده صحبت کنه از شانس راننده افغان بود و شغلش هم خرید و فروش ماشین و بی دردسر قبول کرد ضمنا گفت : من صافکار آشنا دارم می خوای خودت هم قیمت بگیر هر کدوم بهتر بود ماشین رو ببریم پیش اون که البته قیمتی که آشنای آقای افغان داد خیلی پایینتر بود و هر دو ماشین تا ظهر فرداش با 250 دلار درست شدن و ما هم یک دوست جدید پیدا کردیم و هم یک تجربه جدید.

پینوشت : آقای سیاوش در وبلاگ مهاجرت یک پزشک به کانادا به مورد مرتبط و مهمی اشاره کرده که خوندنش رو توصیه می کنم

10 نظر برای “یک تجربه ی تصادفی

  1. سلام گلم
    خوبی خانومی؟؟
    هدا روشکر تصادف جدی نکردید و باز هم شکر کسی آسیب ندیده و اینکه چقدر خوبه آدم یک consulter مثل شوهر خواهر شما داشته باشه …
    خوب شکر که یک دوست جدید هم پیدا کردید …
    راستی من ایمیل زدم که گویا باید تماس بگیرم و غیره که خوب باز هم خدا رو شکر به کمک امیر عزیز حل شد …

    • سلام شقایق جان
      آره خیلی خوبه ضمنا علاوه براینکه شوهر خواهرمه نوه ی عموم هم هست 😀
      الهی شکر که مشکل بر طرف شد آقای امیر انصافا بی منت هر طور که میتونه به متقضیان کمک مطمئن می کنه

  2. سلام عزیزم :
    خدارو شکر که به خیر گذشت .تو رو خدا بیشتر مواظب خودتون باشید.ضمنا از راهنمائیهاتون هم بینهایت ممنونم .راستی با کیپس فقط یک بار مراحل پروندمونو بما می گن ؟یا به روز میشه و تا آخر کار می تونیم وضعیت پروندمونو ببینیم ؟بازم ازت ممنونم گلم .

    • سلام مریم جان
      خواهش می کنم – به ازاء هربار درخواست از تاریخ درخواست حدودا 6 هفته ی بعد گزارش میاد که اگر تغییری در روند بررسی پرونده پیش اومده باشه در اون ذکر میشه و بارها میشه در خواست داد فقط باید هزینه اش پرداخت بشه .

  3. خوبه که طرف پولی نخواسته. در یک مورد که برای دوست من در تورنتو پیش اومده بود و هیچ خسارتی هم وارد نشده بود، طرف 400 دلار ازش گرفت تا رضایت بده و به پلیس گزارش ندهند. دوست منهم خوشحال بود که با این 400 دلار خیلی بیشتر از آنچه زیاد شدن بیمه اش براش آب میخورده صرفه جویی کرده.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.