مدیکالی از ماه جولای 2009

همین الان فهمیدم مدیکال یکی از دوستانم که جولای 2009 فایل نامبر2 روگرفته بودن به دستشون رسیده

متقاضی 38 شغلی فدرال

32 نظر برای “مدیکالی از ماه جولای 2009

  1. با سلام
    در صورت امکان اطلاعات بیشتری در مورد ایشون بفرمایید که آیا در سایت به In Process تبدیل شده بودند و یا هنوز Recieved by visa office هستند؟ آیا با ایمیل به ایشون اطلاع داده شده یا اینکه با پست عادی برایشان ارسال شده؟ آیا تا قبل از مدیکال آپدیت مدارک و یا کلا تماسی از طرف دمشق داشتند که نشاندهنده فعالیت روی پروندشون بوده و یا اینکه بدون مقدمه قبلی مدیکال برایشان صادر شده؟

    با تشکر از شما بابت اطلاع رسانی و آرزوی موفقیتتان.

    • سلام
      من با ایمیل میتونم خبر بگیرم چون ایران نیستم ایمیل زدم که جزئیات رو برام بفرستن هر وقت جوابش رو گرفتم این پست رو آپدیت می کنم .

      ولی میدونم نماینده ای جهت امور مهاجرتشون داشتن .

      ضمنا ایشون دوست صمیمی نوه ی عموم هستن و از این طریق با هم آشنا شدیم فایل نامبر 2 نوه ی عموم جون 2009 بود در حالیکه هنوز هیچ تغییری نداشته ولی ایشون بعد از نوه ی عموم فایل نامبر 2 رو گرفتن که جدیدا مدیکاشون اومده .
      خواهش میکنم .

  2. با سلام.
    میشه لطف بفرمائید بگید، این شخص را شما خودتان میشناسید یا از شخص ثالثی اینطور شنیدید.

    • سلام بهناز جان
      به نظر منم خوش بحالش – مین اپلیکنت متخصص عصب شناسی همسرش دندانپزشک 2 فرزند و سفر های خارجی خیلی زیاد مین اپلیکنت ضمنا هیات علمی دانشگاه در رشته های علوم پزشکی هم هست .
      جالبتر اینکه اصلا عجله هم نداشتن 😀

    • فکر میکنم نداشتن ولی مطمئن نیستم من با ایمیل میتونم خبر بگیرم چون ایران نیستم ایمیل زدم که جزئیات رو برام بفرستن هر وقت جوابش رو گرفتم این پست رو آپدیت می کنم .

    • سلام جلیله جون
      خواهش می کنم – الان داشتم به همسرم میگفتم انگاز هر چی این مهاجرت رو بیشتر ول کنی بیشتر میاد سرا غت و البته بر عکس 😀
      این دوست ما اصلا پیگیر نبود و اصلا هم عجله نداشت !

  3. سلام خوشحالم كردي …ميشه همچنين بپرسي كه june تاريخ فايل نامبر دوومش بوده؟ يا چيز ديگه اي ؟ جاب آفر داشته يا نه؟ و ميل هم بهش زدن يا نه؟

  4. سلام مامان دریا جون چطوری میشه بیخیال شد وقتی تمام زندگیمون با این موضوع گره خورده مثلا ما از طرف دانشگاهی که همسرم توش کار میکنه بورس برای تحصیل در مقطع دکترا میدن نمی دونم چیکار کنیم اگه بخوای بگیم فعلا نمی خوام همه بهمون شک می کنند اگه بخوایم بریم باید تعهد بدیم و کلی دنگ وفنگ دیگه خدای نمی دونیم باید چیکار کنم .

    • سلام نرگس جان
      من خودم هم نمی تونم فکرش رو رها کنم – وضعیتت رو درک می کنم و امیدوارم که هر چه سریعتر جوابتون بیاد که کمترین هزینه رو بکنین

  5. سلام مامان دریا. شما منظورت وبلاگ سرزمین سنجاب ها نیس؟ ایشون هم جولای اقدام کرده بودند و مدیکالشون اومده. ادرسش تو وبلاگم هست.

  6. سلام و تشکر بابت پاسخ.
    آیا موفق شدید که از طریق ایمیل از جزئیات پرونده ایشون اعم از وضعیت فعلی در سایت cic و یا دریافت هرگونه آپدیت از دمشق تا قبل از دریافت مدیکال مطلع شوید؟

    • سلام
      الان جواب ایمیلم رو دادن که آپدیت نداشتن و از دفتر نماینده ی مهاجرتشون (اصطلاحا وکیلشون ) تماس گرفتن که فرم های مدیکالشون اومده –
      این دوست من اصلا در جریان مهاجرت نیست حتی نمی دونه فایل نامبرش چیه بنابراین قضیه ی اینپراسس و پندینگ و … نمیدونه چیه فکر کنم حتی یادش رفته بود که برای مهاجرت هم اقدام کرده بوده 😀

  7. سلام.
    از اونجاییکه فرمودید ایشون از مسائل فایل نامبر و غیره مطلع نیستند
    آیا مطمئن هستید که تاریخ فایل نامبر دومشان در جولای 2009 بوده است؟؟!!

  8. سلام
    خبر بسيار اميدوار كننده اي دادي . كلي اين خبر جمع دوستانمون رو اميدوار كرده . ايشالا بزودي اطلاعات درخواستي بياد تا بتونيم مقايسه اي انجام بديم. ضمنا من اين وبلاگ رو ميشناختم ولي نميدونستم دقيقا مربوط به شماست.در اولين نظر از پيغام نرگس متوجه شدم مربوط به شماست.از اين به بعد زود زود ميام بهتون سر ميزنم.
    خيلي خيلي ممنونيم از خبري كه داديد. اميدوارم بزودي پرونده دوستان ديگر هم بياد و صف انتظار يكمي لااقل تا سال جديد جلو بره.
    خوش باشيد

    • بله برای خودمون هم خوشحال کننده بود علی الخصوص اینکه من نگران بودم برای همسرم که سر بازیش امریه 3 پاه بوده و چون بعد از اخذ دکترا بوده نمیدونم دقیقا چی بوده و لی مثلا ستوان یا یک همچون چیزی – این وضعیت برای همسر دوستم که مین اپلیکنت بود هم دقیقا وجو د داشته و الهی شکر بدون مشکل به مدیکال رسیدن یعنی افیسر های دمشق می فهمن که بحث سربازی و امریه اون ارگان جریانش چیه 😀

    • سلام آقای رضا
      در پست های اول کوله بار خلاصه وضعیتمون رو نوشتم – 38 شغلی – کد 4121- 79 امتیاز-فایل نامبر 2 سپتامبر 2009-در حال حاضر حدود 10 ماهه
      که کانادا هستیم – طبق گزارش کیپس در ماه گذشته به پروندمون دست نخورده .

  9. سلام
    ممنون از این خبرت. من خواننده پرو پا قرص وبلاگ شمام. راستی نمی دونین این شخص فایل نامبر اولشو کی گرفته. چون شنیدم مال اونایی که فایل اولشون مال مارچ 2009 هستش مدیکال صادر شده؟
    می خوام ببینم این درسته یا نه؟

  10. سلام من آخر جولای 2009 فایل نامبر دومم اومد ولی تا حالا هیچ خبری نیست نمی دونم اصلا قبول میشم یا نه چون من یک پزشکم و میدونم بهم 20 امتیاز میدن هول دارم فکر میکنید اگر قبول بشم کی مدیکال بیاد؟

    • سلام نوشین جان
      امیدوارم که امتیاز لازم رو بیاری و خبر مدیکال رو برام کامنت بذاری – در مورد زمان مدیکال با این وضع فعلی هیچ ایده ای ندارم ولی امیدوارم که خیلی نزدیک باشه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.